آزمون مداد کاغذی ریاضی دوم دبستان خاتم الانبیاء | فصل 7: کسر و احتمال                            
                            
                            
                            
                                                                        مباحث : 
فصل 7: کسر و احتمال
کاربرگ تمرین فصل 7
✅طراحی سوالات با توجه به اهداف درس می باشد
✅تمام اهداف مبحث تفریق در جدول ارزش مکانی گنجانده شده است
✅طراحی سوالات خلاق و جذاب و درج تصاویر مرتبط با سوالات برای ایجاد انگیزه در پاسخگویی
✅قابلیت پرینت به صورت سیاه و سفید و رنگی
✅دارای جدول ارزشیابی ویژه در انتهای سوالات
✅با این کاربرگ معلم ارزشیابی دقیقی از وضعیت یادگیری دانش آموز انجام می دهد
✅دارای چک لیست ارزشیابی
✅موارد موجود در چک لیست ارزشیابی و اهداف این کاربرگ
*با استفاده از خط کش، به سانتی متر و میلی متر اندازه می گیرد و به شکل های مختلف می نویسد.
*شکل هایی که به قسمت های مساوی تقسیم شده اند را پیدا می کند و با عبارت مناسب نشان می دهد که چند قسمت آن رنگ شده است.
*به خوبی الگویابی می کند و آن را ادامه می دهد.
*عدد را با رنگ کردن روی شکل نشان می دهد و برای آن کسر می نویسد.
*مسئله را از روش تقریب ، به مسئله ی ساده تری تبدیل می کند و حل می کند.
*با توجه به حرکت عقربه ی بزرگ روی ساعت، کسر مناسب می نویسد. 
*آمارگیری و سرشماری را به درستی انجام می دهد. آمار خود را در حالت های مختلف مقایسه می کند و احتمال بیرون آمدن میوه ها  را با دلیل بیان می کند.
*احتمال برابر را به خوبی یاد گرفته است و با دلیل بیان می کند.
*مفهوم ضرب را به خوبی آموخته و دسته بندی شکل ها را به روش های مختلف انجام می دهد.
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حسین اسلامی فر
                                            حسین اسلامی فر                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                    