آزمونک ریاضی دوم دبستان خاتم الانبیاء | فصل 6: جمع و تفریق اعداد سه رقمی                            
                            
                            
                            
                                                                        مباحث : 
فصل 6: جمع و تفریق اعداد سه رقمی مبحث مقایسه اعداد
طراحی سوالات با توجه به اهداف درس می باشد 
تمام اهداف مبحث مقایسه اعداد گنجانده شده است 
طراحی سوالات خلاق و جذاب و درج تصاویر مرتبط با سوالات برای ایجاد انگیزه در پاسخگویی
قابلیت پرینت به صورت سیاه و سفید و رنگی 
دارای جدول ارزشیابی ویژه در انتهای سوالات
با این کاربرگ معلم ارزشیابی دقیقی از وضعیت یادگیری دانش آموز انجام می دهد
اهداف و انتظارات :
   عبارات را با یکدیگر مقایسه می کند 1
    ارزش رقم ها را به خوبی شناخته است 2
   با استفاده از چینه، سکه و حذف عبارات مشابه از دو طرفِ رابطه، دو عدد را مقایسه می کند 3
   دسته های ده تایی و صدتایی می سازد و  به یکدیگر تبدیل می کند 4
    گسترده ی یک عدد سه رقمی را به نمایش می گذارد 5
از روی چرتکه، داخل جدول، تصویر چینه و از روی سکه، عدد سه رقمی را بیان می کند 6
   مراحل روشی که برای مقایسه ی اعداد استفاده کرده است را بیان می کند و می نویسد 7
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حسین اسلامی فر
                                            حسین اسلامی فر                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    