آزمون مداد کاغذی فارسی و نگارش کلاس دوم دبستان| فصل 3 (درس 5 تا 7)
موارد ارزشیابی و انتظارات:
املای کلمات را می داند و نشانه ی درست را در کلمه ی ناتمام قرار می دهد.
شکل صحیح کلمه را می داند و کلمه های نامرتّب را به خوبی مرتّب می کند.
کلمه های مخالف را تشخیص می دهد.
شغل ها را می شناسد.
کلمه ی مناسب برای اشاره ی دور یا نزدیک را می داند.
معنی کلمه را در جمع با « ها » می داند.
صدای «ه ـه» را در آخر کلمه تشخیص می دهد.
کلمه ها را به خوبی با کلمه ی مناسبش ترکیب می کند.
در جمله سازی مهارت دارد و سعی می کند از من و ما و... در ابتدای جمله استفاده نکند.
کلمه ی مشترک را پیدا می کند.
جمله های نامرتّب را به خوبی مرتّب می کند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.