نمونه آزمون نوبت دوم ریاضی چهارم دبستان | اردیبهشت 1400
جدول عملکرد:
توانایی ساخت وحل مسائل را دارد.
می تواند عدد های اعشاری بین دوعدد کامل بنویسد.
کسرمساوی نوشته وکسر داده شده را ساده می کند.
به درستی جمع وتفریق ومقایسه کسرها را انجام داده است.
محیط ومساحت متوازی الاضلاع ومثلث را درست نوشته است.
رسم شکل مربوط به زاویه ها ر به طور صحیح انجام داده است.
ضرب وتقسیم فرآیندی و خلاصه را به درستی انجام داده است.
جمع وتفریق ومقایسه ی بین کسرها را به درستی انجام داده است.
توانایی استفاده ازنمودار زمان وساعت به منظورحل مسائل را دارد.
سوالات و مسائل داده ی شده ی ترکیبی را درست حل کرده است.
ویژگی ها و ارتباط اشکال هندسی با یکدیگر را به خوبی درک کرده است.
تقریب به روش گرد وقطع زدن را در سوالات به صورت صحیح انجام داده است.
سوالات مربوط به نمودارشکسته وعقربه ی چرخنده واحتمال راصحیح پاسخ داده است.
به صورت صحیح اعداد زیر ده رقم را ازحالت حروفی به حالت عددی تبدیل کرده است.
رابطه ی الگوهای هندسی داده شده را کشف کرده وبه صورت درست پاسخ آن را نوشته است.
توانایی پیداکردن اندازه ی زاویه ها براساس قوانین حاکم بر مثلّث های متساوی الاضلاع ومتساوالسّاقین را دارد.
گسترده شده ی اعداد را با توجّه به رتبه واررش مکانی به صورت ذهنی تجمیع کرده وبه صورت خلاصه وعددی می نویسد و...
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.