آزمون تشریحی درس 1 تا 3 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران
- تشبیه پیام به همبرگر و ساختار متن، زیرمتن و فرامتن در ارتباطات رسانهای
- تعریف و اهمیت برداشت فردی، فرهنگی و محیطی از پیامهای رسانهای
- ویژگیهای مخاطب فعال و نقش آن در فرآیند دریافت پیامهای رسانهای
- شناسایی انواع رسانهها و تفاوتهای آنها در انتقال پیام
- مفهوم و نمونههای پیامهای پنهان و غیرمستقیم در محصولات رسانهای
- آگاهی درباره تأثیر نامگذاری و نمادهای فرهنگی در انتقال پیام و توجه به معانی چندگانه
- روشهای تحلیل و بررسی پیامها قبل از باور و پذیرش، شامل ارزیابی هدف، قالب و فنون پیام
- شناخت بخشهای اصلی فرآیند ارتباط شامل فرستنده، گیرنده و پیام
- توسعه مهارتهای برداشت و تفسیر تصاویر و پیامها بر اساس رویکردهای مختلف
- اهمیت آموزش و تمرین در تحلیل پیامهای رسانهای و ارتقاء سواد رسانهای
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

