نمونه سؤال مستمر درس 1 و 2 علوم تجربی پنجم ابتدایی                            
                            
                            
                            این آزمون مربوط به درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی و شامل مباحث درس اول و دوم کتاب درسی است. ساختار آزمون از سؤالات صحیح و غلط، چندگزینهای، جایخالی و طبقهبندی تغییرات فیزیکی و شیمیایی تشکیل شده است. محتوای آن بر شناخت تغییرات فیزیکی و شیمیایی مواد، ویژگیهای قابل مشاهده مانند بو، رنگ، طعم و اندازه، تأثیر گرما بر مواد، و چرخه آب در طبیعت متمرکز است. دانشآموز باید بتواند با مشاهده و استدلال، تفاوت میان تغییرات برگشتپذیر و غیرقابل بازگشت را تشخیص دهد و نمونههای هرکدام را ذکر کند. هدف کلی آزمون، افزایش درک مفهومی دانشآموز از ماهیت تغییرات مواد و تقویت مهارت علمی در تحلیل پدیدههای طبیعی روزمره است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         سکینه محمدی
                                            سکینه محمدی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    