ارزشیابی مداد کاغذی درس دوم علوم تجربی ششم | سرگذشت دفتر من                            
                            
                            
                            این آزمون مربوط به درس دوم علوم تجربی پایه ششم ابتدایی است و با هدف سنجش آگاهی دانشآموزان از منشأ مواد طبیعی و مصنوعی، مراحل ساخت و بازیافت کاغذ، و تأثیر آن بر محیطزیست طراحی شده است. سؤالات آزمون شامل بخشهای صحیح و غلط، چندگزینهای، جایخالی، پاسخ کوتاه و پرسشهای مفهومی بلند است. مفاهیم کلیدی شامل مواد طبیعی و مصنوعی، ویژگی آب اکسیژنه، فرآیند ساخت کاغذ از چوب، و نقش بازیافت در حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی میباشد. در پرسشهای تحلیلی پایانی نیز از دانشآموز خواسته شده اثرات زیستمحیطی قطع درختان و راهکارهای ترویج مصرف کاغذ بازیافتی را توضیح دهد.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         محمد نجفوند دریکوندی
                                            محمد نجفوند دریکوندی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    