ارزشیابی تشخیصی دانش ریاضی دانش آموزان ورودی پایه دوم دبستان                            
                            
                            
                            
                                                                        انتظارات آموزشی برای سوالات ورودی  باید بهگونهای باشد که سطح یادگیری دانشآموزان پایه اول را بسنجد و اطلاعات لازم برای برنامهریزی آموزشی در پایه دوم را به معلم بدهد.
شناخت اعداد 1 تا  99 و نوشتن آنها.
مقایسهی اعداد کوچکتر و بزرگتر.
جمع و تفریق ساده در محدودهی اعداد دو رقمی .
آشنایی با اشکال هندسی ساده (دایره، مربع، مثلث، مستطیل).
توانایی شمارش اشیا بهصورت مرتب و بر اساس ترتیب.
خواندن ساعت .
قرار دادن اعداد در جدول ارزش مکانی و به حروف نویسی آن .
حل مسئله با چوب خط به کمک محور و ... .                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         زهرا الماسی
                                            زهرا الماسی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        