طراحی آموزشی درس 12: هر کدام جای خود (1) | علوم سوم ابتدائی
انتظار می رود دانش آموزان در پایان درس بتوانند:
1- دانش آموزان بتولنند تعریف ساده ای از جانوران مهره دار تعریف کنند .
2- دانش آموز بتواند نقاشی ساده ای از یک جانور و زیستگاهش بکشد . یا دانش آموز بتواند در قالب یک بازی یا نمایش ساده ، ویژگی های ظاهری جانوران مختلف را تقلید کند .
3- دانش اموز به این باور میرسد که هر جانوری محیط زندگی خاص خودش را دارد و نباید زیستگاه آنها را خراب کرد یا به آنها آسیب رساند .
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.