آزمون مفهومی درس 4: برگی از تاریخ زمین
این آزمون عملکردی در جهت اینکه دانش آموز از چهارچوب های ثابت سوالات خارج شود و آموزگار بتواند بررسی کند که دانش آموز درس را به صورت مفهومی یادگرفته است یا خیر طراحی شده.
ملاک ها و انتظارات:
دانش آموز مراحل تشکیل فسیل را به ترتیب شماره گذاری کرده است
دانش آموز تشخیص داده است که از کدام جانداران فسیل بیشتری تشکیل می شود.
دانش آموز تشخیص داده است که از کدام بخش جانوران فسیل بهتری تشکیل می شود.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.