آزمون پودمان 2: نوآوری و تجاری سازی محصول | کتاب کارگاه نوآوری و کارآفرینی
- تحلیل مفاهیم نوآوری و کارآفرینی شامل مدیریت ریسک، مراحل تجاریسازی ایده و اهمیت شناخت بازار.
- آشنایی با انواع تفکر (تحلیلی، ترتیبی، بینفردی و تخیلی) و ارتباط آنها با مشاغل مختلف مانند طراحان و مدیران اجرایی.
- تأکید بر استراتژیهای غلبه بر چالشهای کاری و نگرش مثبت بهعنوان عاملی برای موفقیت.
- بررسی عوامل کلیدی در پروژههای نوآورانه از جمله ارزشمندی اقتصادی، امکانپذیری و نقش عوامل انسانی.
- یادگیری تفاوتهای اصلی بین اختراع و نوآوری و شرایط حمایتی آنها.
- توسعه مهارتهای حل مسئله از طریق مثالهای کاربردی مرتبط با مدیریت مخاطرات و ریسکها.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.