آزمون فارسی و نگارش پایه پنجم درس 1 تا 5                            
                            
                            
                            
                                                                        - درک مفاهیم زبانشناسی: شناسایی «هممعنی»، «همخانواده»، و «همآهنگ» (مثل: «بحر و بر»، «شگفتانگیز» و «عجیب»، «چشمه و بار»)
- تسلط بر واژگان و روابط معنایی: جایگزینی کلمات مناسب در متن با توجه به معنی (مانند: «هنر»، «ثروتمند»، «رازی»)
- شناخت واژهها و املای صحیح: تشخیص املای درست واژگان (مانند: «غمخوارگان»، «تأمل»، «تدوین»)
- تقویت گرامر و دستور زبان: انتخاب کلمه ربط مناسب در جملهها (مانند: «اما»، «سپس»، «چون»)
- توانایی درک و دستهبندی اصوات: تمایز بین «گوش دادنیها» و «شنیدنیها» و استفاده در جملات
- خلاقیت در نوشتار: نوشتن گفتگو کوتاه با توجه به تصویر و استفاده از کلمات و ساختارهای دستوری صحیح
- تحلیل متن و ساختار جملات: شناسایی قسمت اصلی جمله و تشخیص موضوعات در جملات (مانند: فعل جمله)                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         زهرا علی نیا
                                            زهرا علی نیا                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    