ارزشیابی مداد کاغذی درس 5 تا 7 علوم پنجم ابتدائی
1) «صحیح/غلط» برای ارزیابی درک مفاهیم پایه ای از جمله عملکرد مغز، مردمک، و اثرات بو.
2) «تستی» برای سنجش اطلاعات علمی در مورد ماهیچهها، وسایل کمک شنوایی، و ساختارهای گوش.
3) «جاهای خالی» برای ارزیابی دانش در مورد اعضای بدن و وظایف آنها مانند مغز، عنبیه، و برجستگیهای زبان.
4) «کوتاه پاسخ» برای اندازهگیری توانایی دانشآموز در ارائه اطلاعات مهم در مورد رشد ماهیچهها، خط بریل، و مراقبتهای بهداشتی.
5) «کامل کردنی» برای تقویت شناخت دقیق از ویژگیها و ساختارهای بدن.
6) «تشریحی» برای ارزیابی توانایی توضیح عملکرد و نقش اعضای مختلف بدن از جمله ماهیچهها، پلکها، و حس بویایی.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.