آزمون پودمان 1: برنامه ریزی طرح داخلی فروشگاه | درس معماری داخلی فضاهای تجاری
فضاهای تجاری در این آزمون شامل مفاهیمی از جمله «بازار» در زبانهای مختلف، مراحل طراحی، و بهرهبرداران فروشگاهی است. موضوعات دیگری همچون بینش طراح با توجه به امکانات موجود، نقش «بازار» در دوره اسلامی، انواع نمایشگاهها، عوامل مؤثر بر تعیین نوع و مساحت انبارها، ترجمه اصطلاحات مراکز خرید، و بخشهای مختلف فروشگاه نیز مورد بررسی قرار میگیرند. همچنین، «برنامه فیزیکی» و عناصر ساختاری بازار، مکان و ویژگیهای بازارهای بیرون شهری و همچنین ویژگیهای ویترینهای متحرک از موضوعات کلیدی این امتحان هستند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.