الگوی تدریس درس 12: روزی برای تمام بچهها | هدیه کلاس چهارم دبستان                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانشآموزان بتوانند برخی از ویژگیهای زندگی انسانها بعد از ظهور امام زمان (عج) را نام ببرند.
-دانشآموزان بتوانند اهمیت ظهور امام زمان (عج) در اسلام را بیان کنند.
-دانشآموزان بتوانند برخی از نشانههای ظهور امام زمان (عج)
فهم:
-دانشآموزان بتوانند علت شوق و اشتیاق شیعیان به ظهور امام زمان (عج) را درک کنند.
-دانشآموزان بتوانند تاثیر ظهور امام زمان (عج) بر زندگی انسانها را درک کنند.
کاربرد:
-دانشآموزان بتوانند در زندگی روزمره خود برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) تلاش کنند.
-دانشآموزان بتوانند به دیگران اهمیت انتظار فرج را آموزش دهند                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حدیث حیدری راد
                                            حدیث حیدری راد                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    