الگوی تدریس درس 5: سخنی که سه بار تکرار شد | هدیه کلاس چهارم دبستان                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانشآموزان بتوانند برخی از وظایف یک مسلمان در برابر همسایهها را نام ببرند.
-دانشآموزان بتوانند آیات و روایاتی که به موضوع همسایگی اشاره دارند را نام ببرند.
فهم:
-دانشآموزان بتوانند اهمیت همسایگی و حقوق همسایهها را درک کنند.
-دانشآموزان بتوانند ارتباط بین رفتار با همسایهها و ایمان را درک کنند.
کاربرد:
-دانشآموزان بتوانند در زندگی روزمره خود، وظایف خود را نسبت به همسایهها انجام دهند.
-دانشآموزان بتوانند به دیگران اهمیت دادن به همسایهها را آموزش دهند.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حدیث حیدری راد
                                            حدیث حیدری راد                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                    