گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

مطالعات اجتماعی 1403/06/6

طراحی آموزشی درس 16: آب و هوا | مطالعات کلاس چهارم

دبستان چهارم مطالعات اجتماعی اسفند 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف.
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند انواع نمودارهای آب و هوایی (دما و بارش) را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند نام ابزارهای اندازه‌گیری دما و بارش را بگویند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند اطلاعات موجود در نمودارهای آب و هوایی را درک کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند رابطه بین دما، بارش و نوع آب و هوا را درک کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند نمودارهای دما و بارش را بخوانند و تفسیر کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند با استفاده از دماسنج و ظرف های درجه بندی شده، دما و بارش را اندازه‌گیری کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند وضعیت هوا را در یک دوره زمانی مشخص ثبت کنند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 16: آب و هوا | مطالعات کلاس چهارم
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 17
ثبت شده در 1403/06/6