گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

ریاضی 1403/06/3

طراحی آموزشی درس 1: زاویه | فصل چهارم ریاضی چهارم ابتدائی

دبستان چهارم ریاضی دی 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش آموز بتواند اجزای تشکیل دهنده زاویه (ضلع، رأس) را نام ببرد.
-دانش آموز بتواند انواع زاویه (راست، تند، باز) را تشخیص دهد.
-دانش آموز بتواند ابزار اندازه‌گیری زاویه (نقاله) را بشناسد.
-دانش آموز بتواند تعریف ساده‌ای از زاویه ارائه دهد.
فهم:
-دانش آموز بتواند تفاوت بین انواع زاویه را توضیح دهد.
-دانش آموز بتواند زاویه‌های مختلف را در اشکال هندسی (مثلث، مربع، مستطیل) شناسایی کند.
-دانش آموز بتواند یک زاویه را با استفاده از نقاله اندازه‌گیری کند.
-دانش آموز بتواند یک زاویه را بر روی کاغذ رسم کند.
کاربرد:
-دانش آموز بتواند زاویه‌ها را در مسائل روزمره (ساعت، ساختمان‌ها، طبیعت) شناسایی کند.
-دانش آموز بتواند با استفاده از زاویه‌ها، اشکال هندسی مختلفی را رسم کند.
-دانش آموز بتواند زاویه‌ها را برای حل مسائل ساده ریاضی به کار ببرد.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 1: زاویه | فصل چهارم ریاضی چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 20
ثبت شده در 1403/06/3