گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

انگلیسی 1403/05/30

جزوه کامل آموزش مکالمه انگلیسی درس 2 ویژه پایه هشتم

دوره اول متوسطه هشتم انگلیسی اصفهان فولادشهر فرهنگ آبان 1403

این جزوه شامل موارد زیر است:
1. ترجمه خط به خط مکالمه به زبان فارسی: تمامی جملات مکالمه به صورت خط به خط به زبان فارسی ترجمه شده‌اند تا فهم مکالمه برای زبان‌آموزان آسان‌تر شود.
2. توصیف عکس بالای مکالمه به زبان انگلیسی ساده و روان و ترجمه آن به زبان فارسی: توصیفی دقیق و ساده از تصویر مربوط به مکالمه به زبان انگلیسی، همراه با ترجمه فارسی آن، ارائه شده است.
3. سه خلاصه متفاوت از مکالمه به همراه ترجمه‌های آن به زبان فارسی: سه پارافریز مختلف از مکالمه برای کمک به درک بهتر مکالمه و تقویت مهارت‌های بازنویسی زبان‌آموزان.
4. لغات و اصطلاحاتی که در مکالمه به کار برده شده است به همراه ترجمه فارسی و مثال‌های کاربردی: لغات و اصطلاحات کلیدی مکالمه به همراه ترجمه فارسی و سه مثال کاربردی برای هر کلمه یا اصطلاح به زبان انگلیسی و فارسی ارائه شده است تا زبان‌آموزان بتوانند کاربرد این لغات و اصطلاحات را در جملات واقعی ببینند.
5. سوالات درک مطلب و سوالات مربوط به لغات و اصطلاحات: سوالات درک مطلب شامل سوالات تستی 4 گزینه‌ای و تشریحی است که برای ارزیابی درک زبان‌آموزان از مکالمه طراحی شده‌اند. همچنین، سوالات واژگان شامل سوالات تستی و جای خالی برای تمرین لغات و اصطلاحات ارائه شده است.

پاسخنامه تشریحی در پایان فایل آزمون قرار دارد.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

جزوه کامل آموزش مکالمه انگلیسی درس 2 ویژه پایه هشتم
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 9

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : جزوه و درسنامه
بازدید : 14
ثبت شده در 1403/05/30