آزمون فصل 6، 7 و 8 ریاضی دوم ابتدایی                            
                            
                            
                            
                                                                        در پایان این آزمون، «جدول عملکرد اهداف» به شرح زیر قرار دارد:
1) با توجه به جدول داده شده، به سوالات پاسخ داده است.
2) به صورت فرآیندی، جمع و تفریق را انجام میدهد.
3) الگوهای عددی را کامل میکند.
4) اطلاعات مسئله را در نمودار ستونی نمایش میدهد.
5) مفهوم « احتمال » را میداند و مسئلههای داده شده را حل کرده است.
6) اندازهی طول خط رسم شده را با خطکش اندازهگیری کرده و نوشته است.
7) عددها را باهم مقایسه کرده است.
8) به اندازهی گفته شده، شکلها را رنگآمیزی کرده است.
9) جدول را کامل کرده و سپس اطلاعات جدول را در نمودار تصویری نمایش داده است.
10) ارزش سکهها را نوشته است.
11) تعداد گوشههای شکلها را نوشته است.
12) جاهای خالی را در ماشینهای ورودی و خروجی کامل میکند.
13) باز شدهی عددها را مینویسد.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حسن صادقی حسن آبادی
                                            حسن صادقی حسن آبادی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    