طرح درس روزانه علوم هفتم | فصل 14: گردش مواد
دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یایند :
1 آشنایی با دستگاه گردش مواد به عنوان رابط بین همه دستگاه های بدن.
2 آشنایی با ساختار و کار قلب، حفرات، دریچه ها و رگ های ورودی و خروجی.
3 آشنایی با انواع رگ ها در بدن و توانایی مقایسه آنها از لحاظ ساختار و کار با یکدیگر.
4 افزایش توانایی کار عملی خود با تشریح قلب و علاقه مند کردن دانش آموز به علوم تجربی به ویژه مباحث زیستی.
5 اطلاعات خود درباره علائم حیاتی مثل نبض و فشار خون را با اندازه گیری نبض در نقاط مختلف بدن افزایش دهد.
6 آشنایی با اجزای خون و شناسایی وظیفه هر قسمت
7 افزایش شایستگی های خود در علوم تجربی با انجام فعالیت ها و جمع آوری اطلاعات
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.