آزمون عملکردی درس 2 علوم پنجم ابتدائی | تغییرات فیزیکی و شیمیایی در فرایند تولید پنیر
اهداف یاد گیری:
از دانش آموزان انتظار می رود که در فرایند آموزش این درس بتوانند:
با مشاهده تغییرات مواد را بررسی و آنها را در دو دسته شیمیایی و فیزیکی طبقه بندی کنند.
با جمع آوری اطلاعات، درباره تغییرات سریع و کند در زندگی روزمره گزارشی ارائه کنند.
ملاک و شواهد یاد گیری:
• می تواند با روش های مختلف تغییر فیزیکی و شیمیایی را تجزیه کند.
• می داند که در تغییر شیمیایی رنگ، بو و مزه مواد تغییر می کند.
• می تواند تغییرات ظاهری تغییر فیزیکی مواد را به راحتی تشخیص دهد.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.