نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس علوم پنجم | درس 12: از ریشه تا برگ
این درس را می تواند با ایجاد یک موقعیت مانند آنچه که در کتاب درسی آمده است، شروع کرد. از آنجا که رویکرد این درس، کاوشگری است، با قرار دادن دانش آموزان در این شرایط در ذهن آنان ایجاد نموده و تدریس را آغاز گردد.
اهداف درس:
✅ دانش آموزان مفهوم تار کشنده، آوند، رگبرگها و وظایف آن را بفهمند.
✅ دانش آموزان راههای انتقال مواد محلول در خاک به گیاه را درک کنند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.