آزمون درس 5 تا 8 فارسی سوم دبستان حضرت مریم تهران                            
                            
                            
                            
                                                                        تعداد 11 سوال هدفمند در حیطه های مختلف یادگیری ( دانش. فهم . کاربرد. تجزیه . ترکیب و ارزشیابی ) طرح شده است. 
اهداف سوالات:
- گسترش شبکه معنایی با اشاره بر کلمات مترادف 
- گسترش دامنه لغات دانش آموزان(پیشوند خوش+ اسم)
- گسترش دامنه لغات دانش آموزان(ترکیب دل + بن فعل) 
- آشنایی دانش آموزان با علامت های (ص) ، (ع) ، (س)
- تقویت توانایی شناخت و کاربرد زمان گذشته، حال، آینده در جمله 
- شناخت فعل به عنوان محور اصلی جمله
- تقویت مهارت نوشتن دانش آموزان در املا و نگارش                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         اعظم خورشیدی
                                            اعظم خورشیدی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        