طرح درس روزانه تفکر و پژوهش ششم | درس 4: خرسی که میخواست خرس باقی بماند
هدف کلی: در این درس، دانشآموزان با هویت و عناصر واقعی هویت ساز آدمی و میزان تاثیر آنها در تعیین هویت و شخصیت انسان پی میبرند.
اهداف جزئی:
1. آشنایی با هویت و عناصر هویت ساز آدمی
2. شناسایی تفاوت ها، شباهت ها و رابطه ها
3. بررسی پدیده ها و روابط بین آنها
4. بروز عمل اخلاقی در مروادات روزانه خود
اهداف رفتاری:
الف) دانستنی ها:
1. نعمت های خدا را نشانه مهربانی خدا بداند.
2. برخی از هویت های انسان و سایر موجودات را ذکرکند.
3. راه هایی یادگیری خود را شناسایی کند.
4. مهارت های اجتماعی خود نظیر همدلی، مشارکت، توافق، مخالفت وگفت وگو را به کار برد.
ب) نگرشی:
1. جهت همیاری در گروه تمایل بیشتری نشان میدهد.
2. در مراحل یاددهی و یادگیری فعالانه شرکت میکند.
3. علاقه مند شدن به خداوند متعال
4. علاقه مند شدن به نعمت های خداوند
...
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.