آزمون مداد کاغذی فصل دوم فارسی پنجم دبستان | درس 3 تا 5                            
                            
                            
                            
                                                                        ارزشیابی فارسی از درس 3 تا 5 شامل معنی کلمه، معنی عبارت، درک مطلب و نکات نگارشی می باشد. 
اهداف:
معنی کلمات جدید را می داند و می تواند با حروف، کلمه ی جدید بسازد.
مفهوم و معنی درس های 3 الی5 فارسی را به خوبی فرا گرفته.
شعر مورد نظر را حفظ کرده و آن ها را به یاد می آورد.
تاریخ ادبیات(نام افراد، آثار،موقعیت اجتماعی) را می داند.
در قسمت واژه آموزی و دانش زبانی مناسب عمل کرده است.
می تواند با توجه به تصویر داده شده جملات و متن مرتبط بنویسد.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         علی شیرعلی
                                            علی شیرعلی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    