امتیازبهره برداری ازمنابع نفتی ایران درزمان کدام پادشاه قاجاربه انگلستان واگذارشدوچه کسی آن امتیازرالغوودوباره به آنهاواگذارکرد؟؟
امتیاز نفت ایران در زمان قاجار کدام پادشاه به انگلیس واگذار شد؟
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.