من سال دومیه که پشت کنکورم.امتحان نهایی دادم پارسال ترمیم کردم ولی درس مردودی داشتم و دیپلم نگرفتم.حالا میتونم 29 مرداد کنکور بدم و نهایی شرکت نکنم و شهریور برم دیپلم بگیرم؟ و اینکه تراز نمره پارسالم برام لحاظ میشه؟ و میتونم برم دانشگاه غیر انتفاعی یا دولتی؟اگر معدل شهریورم بره بالا تاثیری داره؟
شرایط شرکت در کنکور و تاثیر معدل شهریور
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.