سلام کسی اینجا هست که المپیاد شرکت کرده باشه؟ میخوام راهنماییم کنید که دقیقاً از کجا شروع کنم و اینکه آیا الان که ورودی دهم هستم برای شروعش دیره یا نه؟
نحوه شروع المپیاد برای دانشآموزان دهم
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.