سلام دوستان من مهر میرم نهم و هدفم قبولی تو آزمون نمونه است همینطور که میدونین رقابت تو آزمون نمونه و تیزهوشان خیلی زیاده من 10 نفر از همکلاسیام که بچه ها قوی هستن از پایه هفتم میرن کلاس تو یه موسسه خوب که سطح بالا آموزش میده و کلا موسسه خیلی خوبیه این همکلاسیام معدلشون بیسته منم با اینکه هیچ کلاسی نمیرم معدلم بیسته دلم میخواد منم از تابستون برم کلاسای اون موسسه شرکت کنم ولی شرایط رفت و آمدش رو والا ندارم من که با این حال حس میکنم هیچ شانسی برای قبولی ندارم شما یکم از تجربیاتتون بگید و کمکم کنید 🙏🏻
نیازمند تجربیات شما برای قبولی در آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.