گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
لطفا برای پاسخ دادن ابتدا وارد شوید. یا ثبت نام کنید.

آیا با نمرات بالا در تجربی می‌توانم الف شوم؟

    Ei li
  5 تیر 13:46

5 پرسش 277 پاسخ 1.3K امتیاز
متوسطه اول نهم مشاوره تحصیلی

سلام ببخشید به نظرتون اولویت اول تجربی میارم ؟ هفتم ترم اول. ریاضی 20 علوم 20 ترم دوم ریاضی 19 علوم 20 نمره کتبی ریاضی ترم دو با مستمر 20 دوباره 20 شدم هشتم ترم اول و دوم علوم ریاضی هردو بیست پایانی هاشون میگم منظورم نمره کتبیشونه نهم هم هردو ترم کتبی 20 به نظرتون الف میشم؟


لطفا برای پاسخ دادن ابتدا وارد شوید. یا ثبت نام کنید.
جدید‌ترین پاسخ‌ها بهترین پاسخ‌ها

پاسخ ها: {{ repliesNum }}

    {{ reply.name }}
  بروزرسانی {{ reply.update_jalali }}   {{ reply.subdate_jalali }}

پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.