سلام ببخشید به نظرتون اولویت اول تجربی میارم ؟ هفتم ترم اول. ریاضی 20 علوم 20 ترم دوم ریاضی 19 علوم 20 نمره کتبی ریاضی ترم دو با مستمر 20 دوباره 20 شدم هشتم ترم اول و دوم علوم ریاضی هردو بیست پایانی هاشون میگم منظورم نمره کتبیشونه نهم هم هردو ترم کتبی 20 به نظرتون الف میشم؟
آیا با نمرات بالا در تجربی میتوانم الف شوم؟
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.