سلام دوستان واقعا به راهنمایی تون نیاز دارم.. دوستانی که کلاس دهم رو پشت سر گذاشتن به نظرتون توی تابستون نهم علاوه بر کلاس آنلاین رفتن باید چیکار کرد؟ رشته ام تجربیه و اینکه بین تاملند و ماز موندم کدوم رو انتخاب کنم....میتونید کمکم کنید؟ و میشه کلا یه توضیحات و پیش نیاز های دهم رو بگید و توی تابستون باید کدوم بخش های نهم رو دوباره بخونم و از کی
راهنمایی برای موفقیت در نهم و انتخاب رشته
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.