سلام وقتتون بخیر چند تا سوال داشتم ان شاءالله من میخوام از مرداد برای کنکور بخونم چندتا سوال ذهنم رو درگیر کرده. قضیه المپیاد چیه چه فایده ای داره میشه هم المپیاد و هم کنکور خوند ؟ المپیاد کلا چه فایده هایی داره چه طوری باید خوند باید کلاس رفت؟ اشتراک الماس ماز خوبه برای کنکور از دهم؟ یا کلاسینو بهتره؟ میتونیم توی دهم و یازدهم و دوازدهم جهشی بخونیم چطوره بنظرتون؟
مزایای المپیاد و روشهای آمادگی برای کنکور
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.