سلام به همه میشه از تجربیات سال دهم انسانی برام بگین تازه دارم وارد دبیرستان میشم و میخوام بدونم که قراره با چه فضایی روبه رو بشم . منظورم فقط درسی نیست و از لحاظ روانی هم برام مهمه
تجربیات سال اول دبیرستان انسانی و نکات روانشناسی
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.