سلام دوستان با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری محرم من یک سوال از خدمتتون داشتم برای پایه نهم داخل پکیج موسسه ماز برای سال جدید ثبت نام کردم برای مبحث فیزیک تدریس نسبتا ناقصی داره و یک پکیج منتشر شده در تلگرام هستش که برای سال های قبل همین پکیج اون تکمیل تره میخوام از اونم استفاده کنم ولی خب نمیدونم از نظر انسانی مشکل داره یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید. فایل ضمیمه از اون دوره رو هم براتون گذاشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید