سلام ازمون تیزهوشان توی شهر ما معمولا با 42 درصد قبول میکنه. سوالم این بود که مدارس نمونه دولتی چند درصدد قبول میکنه من مدرسه نمونه دولتی رو 50٪ زدم. میخوام بدونم ایا اگر مدرسه تیزهوشان از 42% قبول کنه. مدرسه نمونه دولتی هم با همین درصد یعنی 42% قبول میکنه؟ من الان 50٪ گرفتم برای نمونه دولتی ایا قبولم.
نحوه قبولی در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.