سلام من دو ترم هست که از کانون زبان ایران مرخصی گرفتم، بعد الان گفتن که باید تعیین سطح بدم تا بتونم ادامه بدم، تا reach 2خوندم و الان خیلی استرس دارم برای تعیین سطح، کسی میدونه چی میپرسن و اینکه شفاهی هست یا کتبی؟
راهنمایی درباره نحوه و نوع آزمون تعیین سطح در کانون زبان ایران
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.