سلام دوستان از زمانی که سال تحصیلی 1404 شروع شد من تا زمان اسفند صبر کردم و تا اسفند ام نتونستم نمرات نوبت اول رو در سایت ببینم و پیامی مبنا بر به زودی فعال میشود بود در این زمان هم با امتحان تمام دروس با زهم کارنامه در مای مدیو خطا داره و من هنوز در سایت نتوستم ببینم خواستم متوجه بشم آیا کسی کارنانه اش مثل منه یا مشکل خودمه.
مشکل مشاهده نمرات نوبت اول در سایت و پیام خطای کارنامه
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.