ببخشید یک سوال ریز در خصوص قضیه کار و انرژی جنبشی داشتم، طبق این قضیه تغییرات انرژی جنبشی برابر با کل کاری که روی جسم انجام میشه و طبق خود کتاب : ∆k=wخارجی+ wمیدان اما بنده چند سوالی رو که دیدم برای محاسبه کار میدان اون رو برابر تغییرات انرژی جنبشی گذاشتن ، مثل سوالی که الان فرستادم ، (WE=_U) ، اما مگر انرژی جنبشی برابر با کار میدان به اضافه کار خارجی که ذره رو در خلاف جهت خطوط میدان جابحا کرده نمیشود؟ چرا از محاسبه کار خارجی صرف نظر میکنند؟