گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
لطفا برای پاسخ دادن ابتدا وارد شوید. یا ثبت نام کنید.

استفاده از قانون کار و انرژی در قضیه کار و انرژی جنبشی

    Rashed Bkh
  11 ساعت قبل

86 پرسش 163 پاسخ 1.2K امتیاز
متوسطه دوم نظری یازدهم علوم ریاضی فیزیک (2)

ببخشید یک سوال ریز در خصوص قضیه کار و انرژی جنبشی داشتم، طبق این قضیه تغییرات انرژی جنبشی برابر با کل کاری که روی جسم انجام میشه و طبق خود کتاب : ∆k=wخارجی+ wمیدان اما بنده چند سوالی رو که دیدم برای محاسبه کار میدان اون رو برابر تغییرات انرژی جنبشی گذاشتن ، مثل سوالی که الان فرستادم ، (WE=_U) ، اما مگر انرژی جنبشی برابر با کار میدان به اضافه کار خارجی که ذره رو در خلاف جهت خطوط میدان جابحا کرده نمیشود؟ چرا از محاسبه کار خارجی صرف نظر میکنند؟


لطفا برای پاسخ دادن ابتدا وارد شوید. یا ثبت نام کنید.
جدید‌ترین پاسخ‌ها بهترین پاسخ‌ها

پاسخ ها: {{ repliesNum }}

    {{ reply.name }}
  بروزرسانی {{ reply.update_jalali }}   {{ reply.subdate_jalali }}

پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.