من رشتم انسانی بوده ورودی سال 401 هستم و فرهنگیانم.خیلی دوس دارم سمت علاقم ک پزشوی بود برم .بعد 5 سال دوری از کنکور میخوام برا کنکور 1406 تجربی بخونم بنظرتون شدنیه؟ منطقیه؟
امکان تغییر رشته و موفقیت در کنکور تجربی برای داوطلب انسانی
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.