سلام من دانش آموز تجربی و الان تابستان یازدهم هستم،دهم خیلی از درس ها رو خوب بردم جلو و حتی تست هم زدم اما هیچ وقت نتونستم به برنامه معلم و آزمونهای آموزشی برسم و همش فکر میکنم از بقیه عقب هستم و بخاطر همین و بخاطر گذشته و وقتایی که از دست دادم نشخوار ذهنی دارم چون هدفم رتبه برتر شدن هست و این امر باعث میشه انرژیم کم باشه و انگیزه برای درس خوندن نداشته باشم پس دیگه فکر میکنم نمیتونم رتبه برتر بشم! میدونم کمی بچگانه هست ولی ممنون میشم راهنمایی کنین چون واقعا برام مشکل شده
راهکارهای افزایش انگیزه و کنترل استرس در مسیر رتبه برتر شدن
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.