دروددد توی کتاب خیلی سبز گفته شده که رشته های متصل به جسم یاخته ای نورون، دارینه و آسه هستند، ولی اگه گفت رشته متصل یه جسم یاخته ای (یعنی یدونه رشته) میشه دارینه خب یه سوال مگه ما نمی گیم فقط آسه و جسم یاخته ای یدونه هستند؟ پس چرا وقتی میگه رشته نمی تونیم آسه رو در نظر بگیریم؟ مگه دارینه چندتا نیست؟ چجوریه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید