سلام درسته که میگن امسال تراز آزمون میاد پایین؟؟ چقدر این موضوع صحت داره؟؟ به گفته خود اموزش پرورش و اساتید معتبر هستش یا دانش آموزان؟؟؟ من حساب کردم احتمالا نمره تیزهوشانم میشه 41000. پارسال کف قبولی استان مون 36000بود. فکر نمیکنم که بره پایین چون دفترچه اول اسون بود همین باعث میشه تراز بره بالاتربه نظرم
آیا تراز آزمون نهم امسال کاهش یافته است؟
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.