سلام.من موقعی که زمان نظرخواهی والدین و دانش آموز رو وارد میکردم داخل مای مدیو رشته تجربی رو هم از طرف والدینم و هم از طرف خودم گزینه چهارمی گذاشتم.اون موقع میخواستم برم فنی حرفه ای ولی الان نظرم رو تجربیه.داخل اولویت بندی الف میارم یا ب؟ممنون میشم جواب بدید
نحوه اولویتبندی رشته در تغییر نظر والدین و خود دانشآموز
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.