به نظرت تیزهوشان یا نمونه دولتی قبول میشم با این نمره ها و معدل 20 این شرایط : نمره تیرهوشان 50درصد استعداد تحلیلی و 50 درصد استعداد تحصیلی هست و نمونه دولتی 30 درصد معدل کتبی +1 10درصد دفترچه استعداد تحلیلی +60نمره دفترچه استعداد تحصیلی استعداد تحلیلی :13درست 2غلط 35 بی پاسخ ریاضی:12 بی پاسخ 2غلط 1درست فارسی:10درست 5 بی پاسخ غلط 0 مطالعات : 5درست 2غلط 3بی پاسخ علوم:5درست 1غلط 9بی پاسخ قران و پیام ها :7درست 1غلط 2بی پاسخ عربی :7درست 2غلط 1بی پاسخ ضریب علوم و ریاضی 3 هست ضریب قران وپیام ها ،مطالعات و فارسی 2 هست ضریب عربی 1 هست ضریب استعداد تحلیلی 1هست منطقه 3 هستم و پایه نهم .......
امکان قبولی در تیزهوشان یا نمونه دولتی با این نمرات و معدل
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.