پیروواتی که توی سیتوپلاسم گویچه قرمز از قندکافت به وجود میاد چی میشه ؟ گویچه قرمز میتوکندی نداره که وارد اون شه و اکسایش پیدا کنه ایا همیشه این پیرووات فرایند تخمیر لاکتیکی انجام میده یا امکان داره اکسایش هم پیدا کنه
تولید پیرووات در گویچههای قرمز و مسیرهای آن
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.