(تیزهوشان) سلاام روزتون بخیر دوستان راجب تیزهوشان نهم به دهم سوالاتی داشتم ممنون میشم لطف کنید و راهنمایی کنید من امسال قراره برم پایه هشتم از همین تابستون قراره هوش رو بخونم تا برای تیرهوشان آماده بشم،(معدل نوبت اول هفتمم 19.93 بود ترم دو کارنامه ندادن) نمیدونم کلاس برم یا خود خوان بخونم و نمیدونم چه کتابایی رو بخرم و نمیدونم برم کلاس یا نرم و اینکه با گتاب چطور میتونم بخونم😂😭😭 میخوام شماهم توی این تایپیک تمااااااام تجربه هاتون راجب تیزهوشان رو بگید اینکه چه کتابی خریدید و چه کلاسی رفتید و طرز درس خوندنتون و.... لطفا نادیده نگیرید تشکر
تیزهوشانیا لطفا این تایپیک رو چک کنید ?
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.