سوال علومم یک نمره داره گفته بود که آینه کاو و رسم کن همه شو به صورت درست رسم کردم ولی توی پرتو های تابش که سه تا بودن دو پیکان نکشیدم و پرتو های بازتاب رو درست کشیدم و کانون آینه رو هم کشیدم چقدر کم میشه بخاطر اون پیکان ها ؟ یعنی اون خط قرمز ها چپ و راست فقط پیکان های اون دو تا رو نکشیدم ولی خط رو کشیدم پیکانو نکشیدمم