سلام به همگی من سال قبل آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان شرکت کردم و با تراز خیلی خوبی نمونه دولتی قبول شدم. سال قبل دقیقا مثل شما کلی استرس داشتم و از بقیه می خواستم که با توجه به درصدهام بهم بگن قبول میشم یا نه اما خب هیچکس بهم درست و حسابی جواب نمی داد. امروز اینجام که اگر دوست دارید درصدهاتون رو بهم بگید و منم با توجه به درصدهاتون بهتون کمک کنم و بگم که قبول میشید یا نه با توجه به تجربه ای که داشتم از آزمون و قبولی.
راهنمایی درباره قبولی در مدارس خاص (1405-1406)
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.