سلام من مهدیس فضلی هستم و در قلمچی زنجان میتونید در برتر ها منو مشاهده کنید.همیشه بالای 6500 هوش هستم و بالاترین تراز هوش من 7600 بوده.. به نظرتون با توجه به اینکه دختر ام و ترازم اینطوریه قبول میشم؟ توی آزمون های 3+3 هم شرکت کردم و یه بار 15 و یه بار 9 و یه بار 3 آوردم تو کانون با من مصاحبه کردند. قبول میشوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میزان تراز هوش و نتیجه آزمونها، احتمال قبولی را چطور تحت تاثیر قرار میدهد؟
پاسخ ها: {{ repliesNum }}
پاسخ انتخاب شده
در پاسخ به: {{ reply.reply_to.name }}
در پاسخ به
این پیام حذف شده است.